HTML

FM Live

Az oldal az FM Live nevű játékról szól. Az oldalt a játék magyar béta tesztelője szerkeszti exkluzív képekkel.

Statisztika

Aktivitás

2008.04.07. 18:01 :: kasmat

A játék méri a játékosok aktivitását. Itt megnézhetjük, hogy mikor kezdtünk játszani, hány meccset játszunk naponta, az életünk hány százalékát teszi ki az FM Live. Láthatjuk továbbá az előző bejelentkezéseinket és azok ídőtartamát.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fmlive.blog.hu/api/trackback/id/tr86415531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangerd 2008.04.11. 07:24:38

Ilyen nálunk nincs is :D (az Achievements után már nincs több fül)
Mondjuk én azért is választottam ezt a GW-t, mert azt írta, hogy azoknak jók, akik csak néha-néha tudnak fellépni és nem állandóan...

Ráadásul fél vagyonomat ráköltöttem (650k) hogy leigazoljam Halil Altintop-ot és a második barimeccsen 2-3 napra lesérült, pont arra a 2-3napra, amikor tudtam volna (tudnék) játszani :(
Nem tudom nálatok hogy van, de itt ha egy csatárnak legalább az egyik lába nem fából van, vagy kicsit is ismert, akkor vagy lehetetlen leigazolni vagy milliókat kérnek érte... (más poszton szinte bárki normálisabb áron beszerezhető)

kasmat 2008.04.11. 15:01:34

Én azért választottam ezt a világot, mert itt vannak a legtöbben és a legaktívabbak. :)
Szerintem könnyű alkudni az árakon, pl. ha 30 körüli sztárt veszel akkor olcsón megúszod, meg ha fiatal tehetséget az is olcsó. Nyilván vannak akikért meg 10 millát kérnek. :D

Mangerd 2008.04.11. 22:45:26

ezzel vitatkoznék... a screenshotjaid szerint 540-545 manager van azon a GW-n. Az én screenshotomon 1018 manager szerepel, ami azt jelenti, hogy ott fele annyian vannak!
Bár jelentheti azt is, hogy nálatok hamarabb inaktiválnak egy csapatot... (nálunk ez 3 vagy 4 hét fel nem lépés után van)
süti beállítások módosítása