HTML

FM Live

Az oldal az FM Live nevű játékról szól. Az oldalt a játék magyar béta tesztelője szerkeszti exkluzív képekkel.

Statisztika

Történet

2008.03.28. 16:59 :: kasmat

Hogyan lettem béta tesztelő?
Körülbelül 4 hónapja jelentkeztem az FM Live oldalán, majd márc. 25-én érkezett egy e-mail ami tudatott, hogy elfogadták a jelentkezésem. :) Ezek után játékvilágot kellett választanom. A Tonton nevű világot választottam, nem tudom ez mire kellett... Ezek után kaptam e-mailt a teendőkkel és regisztráltam is magam. A játékvilágban egyedüli magyar vagyok :) Mostanra 25 meccsem van.
Nemsokára lesz egy bejegyzés amiben a csapatomat és a kezdeteket mutatom be képekkel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmlive.blog.hu/api/trackback/id/tr19400876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása